majlis walimatul urus kakak aku

salam~!
hari  ini merupakan majlis walimatul urus antara

NURHANISAH BINTI OSMAN
             dengan
MOHD FADHLI BIN MOHD FAUZI


hari ini sangat sibuk..walaupun pakai catering...
aku tetap penat..angkat itu..angkat ini...
dan menjadi juru kamera yang tidak bertauliah..kena menyelit san..kena menyelit sini...
kena la buat muka tak malu bila tangkap gambar...kalau nak shot yang cantik...kne la pandai-pandai...kan?

so..tak banyak cerita yang aku boleh cerita dan sebenarnya memang tak ada cerita yang menarik la...

sebab............

bukan aku yang kahwin..kakak aku yang kahwin..kalau aku yang kahwin...mungkin banyak la cerita aku boleh tulis dalam blog ini....

hehehe....saja je

so, dekat bawah ini aku letak sikit gambar yang aku ambil semasa kenduri walimatul urus ini

mula-mula dengan persiapan orang rumah pengantin perempuan...























lepas itu gambar semasa pernikahan...

























semasa kenduri berjalan





















































last sekali..gambar aku.

..sebab aku yang  pegang kamera...so gambar aku tak banyak....ni pun terpaksa guna konsep reflection tuk tangkap gambar...sede kan..haha....k...semoga pengantin berkekalan sehingga akhir hayat dan sehingga ke anak cucu..amin~!