tingkatan 4 ...bermula..


salam~!
sebenarnya sudah hampir seminggu aku dah masuk tingkatan 4 ni..
dalam seminggu ni je da sibuk..
hah..mula-mula,sibuk fikir kelas mana aku nak masuk..
masa awal-awal,target kelas ekonomi...
tapi,lepas masuk sekolah,rasa macam selesa kelas sains agama...lagi pulak,kelas pertama,...4 marikh..
macam seronok juga..semua dak-dak dalam kelas macam happy go lucky je...
dalam ke;as..teras pro dan kontra..si lelaki suka gelak-gelak..si puteri..wau..salute..maratul jannah..senyap...sangat senyap..
walaupun kami putera-putera ini suka gelak2,tapi,masa belajar semua fokus...semua duk salin..masa prep..senyap..macam kubur...haha...
mungkin sebab kelas pertama..terasa beban tanggungjawab ..KENA PANDAI GAK....cam gitu la...
tapi aku tak kesah...propaganda kelas pertama,x penah usik emosi aku untuk fokus 'gile2'...sebab,aku tak boleh belajar cm gitu...
susah tu...bagi aku,kelas aku  budak ikut cakap,...senang hidup sikit...
dan ramai dari kelas 3 neptune..kelas lama aku masa form 3...
cikgu pula..enjoy la...x de yang garang..x de yang mengantukkan...haha..ade orang kata orang pandai kekadang tak belajar pun ...tapi score dalam exam..macam genius
hurmmm..aku tak caya langsung..no way...dak-dak pandai besenye tak suka tunjuk-tunjuk studi...
kekadang,memalam studi..orang tengah tidur....hurm....vaaa...atau orang pandai tu studi smart....well...tu cara terbaik..so,.lastly...aku tengah cuti lima hari...sekarang dekat rumah..sangat bosan....tapi,tak bosan sangat...ada appointment dengan doktor...
k..salam~!