4 marikh

salam~!
hari ini aku nak kongsi sikit la cerita dekat smapk ni..
alhamdulillah..lepas usaha-usaha aku masa tingkatan 1,2,3,
dapat juga aku masuk kelas pertama masa tingkatan 4 ni..
kelas 4 marikh..
kelas nya sejuk...mungkin...dekat dengan tandas..atau mungkin banyak 'malaikat' kot..
tapi serius..muka aku sekarang lebih selesa...sebab tak berminyak sangat....sebab suasana lembap..
belajar pun seronok..sebab,budak-budaknya baik-baik dan selalu  tak buang masa...
ada masa..studi...aku pun dah terikut....rasa semangat betul nak studi....spe tahan kan...tengok orang lain studi dan berjaya..kita malas dan gagal...
lagipun aku ni jenis tak 'pandai' macam tokoh2 terkenal...kat smapk tu...macam nasri,hisyam,fauzan,naufal,akma,siti sarah n orang lain y bijak..
aku ni average jer....cgpa tuk form 1-2-3 pun 3.61 jer..bodohkan....tapi,tak pe...dah dapat masuk kelas 4 marikh kira bersyukur tau....

cuma..
cuma..
cuma,....
orang panggil klas aku....

KUBUR...

hmmm....kenapa kubur?kenapa tak syurga?kenapa tak taman?kenapa tak perpustakaan?

kenapa..kenapa kubur?!!

(chewah...gaya marah lak..)
...uh..uh..uh(batuk bergaya)
aku sambung balik..
kubur...
ni la nama gelaran kelas aku...
sebab...........
sebab...
senyap....asyik studi...
studi..

tapi kan..aku rasa kelas aku tak de la sesenyap kubur...ada juga bising-bising...
kalau tidak mana seronok duduk dalam kelas 'kubur'..tol x?
sso,kepada yang gelar kelas aku kubur tu...terima kasih..ia adalah satu penghormatan...(haha...rasa macam educated lak)..

ni kat bawah aku letak gambar yang aku ambil masa dalam klas...guna laptop aku...