dorm c04..bez dorm ever....

 
(atas:abg hisyam,abg afnan,abg amirul,aku,pg,hasan)
(bawah:pyan,poje,soleh,arip)

salam~!
to be honest..dis is one one my good ever memory(kalau x salah ayat aku..pembaca faham sendiri la)
memang sedih..walaupun aku ini seorang lelaki..tetapi,tak semestinya aku ta boleh nangis..sebab aku pun manusia..

banyak sebenarnya memori dan nostalgia indah(aku gune ayat yang arip selalu guna dalam karangan) yang terukir dalam diari co4 ni...

entah asal entah,aku rasa macam nak duduk dorm itu sahaja sampai akhir tahun...
dengan naqibnya yang superb,pergh..~!rafiq-rafiq yang superb gak~!memang seronok dan paling penting mereka selalu ingatkan aku tentang allah..

aku buat salah sikit sahaja,teguran dan nasihat memang tip-top..
yang paling seronok...dorm aku ini kira dorm yang paling baik dalam batch tau...tiada kes dan masalah yang timbul..zero masalah disiplin..

bersih...?x yah cakap...hahha..tanya ahli dorm ini...kitorang dorm yang menjadi sinar dalam kegelapan...
haha...maksudnya...masa aku tingkatan satu dulu..ada satu minggu itu(bulan 8 o 9)..dorm-dorm lain kotor tahap gila~! sikit...tapi,time tu la dorm aku amik masa catat dorm terbersih...hahah..gembira nak rak...tak pernah dapat  dorm terbersih la katakan...(ye la...nama dorm tingkatan satu...tapi,antara dorm pom 1 itu,yang tak pernah dapat dorm terbersih dorm aku je dari bulan satu sampai bulan 8..haha)

haha..tapi tak pe,biar dorm kotor sikit,hati bersih banyak..
tak bez lak kalau hati bersih sikit,dorm bersih banyak(ayat cacat sikit,..tapi boleh faham kot)
pastu,dorm aku pernah diura-urakan sebagai dorm pp kedua...(hahha..)
@asal?..semua sebab dorm aku ini masa tahun 2009 ada 5 orang pengawas dalam tu...
aku,poje,abg afnan,abg hisyam,abg am...
tapi,kami 'slek' satu sahaja,dan selalu kena marah dengan 'kr' masa aku tingkatan dua..hahah
dorm kotor sikit...ye la....bukan aku nak salahkan sesiapa,tetapi,masa tu ada form 2,3 dan form 4..memang bez ade jorang tapi malas sikit la...hahha

btw,sedih itu memang sedih..aku amik pmr bermakna naqib aku da pergi ...(spm)
kalau nak ikut...
memang banyak..kenangan..
lagi-lagi,masa mula-mula masuk...
kena cakap 'ana' 'anta'(fuh..bukan senang tu...)
jangan mencarut..(dulu mmg bende ni susah nak buat..tapi sekarang...alhamdulillah)
pa agi....?
ha...hormat senior..nasi baik aku ni baik...tak selalu kena buli sangat(seram ma kena buli)

itu je kot yang rasa bgus dan trdidik bila aku duduk di smapk ini...
huhu..bukan per...sekurang-kurangnya tak de la jadi manusia yang tak kenal agama..kan...








btw,konklusi..dorm aku ni lengkap...
abg afnan:naqib paling tenang dalam dorm...dan selalu duk dorm..tak merayap malam-malam(asal pelik)
abg. amirul hazim:haha..setiap kali aku tengok dia..aku akan gela..haha..haha...tak tahu asal..dan dia selalu kenakan aku..hmmm..tapi aku selalu ejek dye gak..haha
abg hisyam..sengal gak ar...haha..tak pe..enjoy je..aku ngan dia...kadang serius..kadang2 gila..pelk~??
fakhri:the kaya-raya(seseorang yang nak hati diselami..pliz..trust me.dia baik)
faris:de appearance's watcher(walah..sentiasa bergaya)
fauzan:best singer(suara sedap...tapi..jgn lupa dunia..huhu)
arif:haha..best problem sharer(rileks..aku faham dia..dia faham aku..macam kekasih lak..haha)
sufian:the cutie(haha...asyik-asyik senyum..tapi jgn bagi dia marah ok..)
hasan:de genius + de prodigy(muke ble..otak tiptop)
hafizi:badang(kuat...respect ar..badan berketol)
soleh:chubby boy(selalu gado ngan aku masa pom 1..haha..)
amier rostam:slumbe boy(cool..kadang2 sakit ati gak..huhu)

aku??...bese je..sebab ada mereka inilah...aku gembira..!thanx lads!