2 hari lagi sekolah..dan esok tahun baru..

salam~!
2 hari lagi sekolah...
rasa sedih sangat.dan seronok sangat..
umur aku da makin pendek...
seruan allah makin didengari...
kalau masa baru lahir,masih samar-samar lagi seruan itu..sekarang sudah tiba jelas ..
sangat jelas..
seruan yang aku perlu sahut..
sebaik mungkin...
aku tak nak tahun 2010 yang sedih ini aku bawa tahun depan..
takut..takut aku terpesong sekali lagi macam tahun 2010...
kalau dulu aku kecil ,masih digelar suci..manusia tidak berdosa..
(berbaju merah..dekat kanan gambar..tengah pegang sampul duit raya)
lepas itu umur aku makin hari makin singkat...
jurang setahun ni,macam terasa sehari..itulah tanda kiamat..masa rasa sekejap berlalu
setahun.dua tahun..tiga tahun..empat tahun..
lama-lama....16 tahun...
selama ini aku ingat ...aku perlu mencari bakat..yang terpendam...
tapi sebenarnya,jalan aku pilih salah..hidup ini bukan untuk mencari diri..
tapi hidup ini is about creating ourself...

so,aku gembira,akhir tahun ni allah bagi aku hidayat..
memang betul hidayat itu hebat..sangat hebat,...









.
kat atas ni gambar masa aku hidup..sampai 15 tahun aku hidup...
so,azam tahun baru..
1.nak hafaz satu juz al-quran.
2.nak berbaik-baik dengan kawan
3.nak keluar pp .
4.nak dapat top 5 dalam batch
5.nak jadi ahli AFU yang lebih hebat
6.nak jadi player handball yang lebih matang..
7.nak jadi manusia yang boleh senyum dengan baik..
8.nak jadi mausia yang sentiasa berpegang pada ajaran allah
9.takkan tinggal solat.
10.nak kumpul duit,nak beli laptop
11.nak buat tahajjud setiap malam..
Ya Allah,aku hanya merancang,Engkaulah yang menentukan nya...
salam~!